Nortzuk gara

18 urteko hiru lagun gara, eta 2021ean erabaki genuen aurrera pauso bat ematea eta webgune bat sortzea, non sneakerren zaleek zapatila esklusiboak lortu eta erosi ahal izango zituzten, merkatuan lortzeko oso zailak direnak.

Webgunearen ideia horrekin hasteko arrazoia izan zen gu ere zapatilak maite genituenez oso zaila zela bakar pare horietakoren bat eskuratzea, orduan influenzers eta marka handiekin egin genituen kontaktuen bidez sneakerren industrian lekua egitea lortu genuen. Orain nazio mailako birsalmenta-webgune handienetako bat gara. Eta guri esker nazio mailan zapatilak maite duten mundu guztia ikus dezakegu beraien zapatila faboritoena.

Zapatilen birsalmenta:

Kirol-zapatilak inbertsio-aktibo bihurtu dira. Gero eta gazte gehiagok erosten dituzte sneakerren aleak, etekin ekonomikoa ateratzeko eta birsalmentarekin irabaziak lortzeko. Praktika hori, batez ere, produktu esklusiboenetan, bakanenetan eta aurkitzen zailenetan ikusten da. Eta hor dago arazoa: oso eskaintza txikia eskari zabal batentzat. «Hypea» (produktu baten inguruan artifizialki sortutako itxaropenak) da produktu batek errebena hain erraza izatea eragiten duen arrazoietako bat, eta behin eta berriz esaten du «unitate gehiago egongo balira agian ez dela merkatu hau existituko» eta «prezioak garestitzea» saihestuko lukeela.